środa, 22 lutego 2012

Budowa domu z bali c.d.

Po pierwsze, to nie mogę odpowiedzieć na przemiłe komentarze. Bardzo przepraszam. Coś się cały czas chromoli. Lubię blogspot, bo ma fajną gotową oprawę graficzną, ale często szwankuje:(
Dziś rano byłam na Placu (budowy, ale niech ma nazwę własną, wszak to małe państwo w państwie) i dokładnie przyjrzałam się drewnu. Baliki, moje rybeńki kochane, śliczne są na prawdę.
I dziś dopiero zauważyłam, że mają wyprofilowane wycięcia od spodu, w celu lepszej późniejszej wiatroszczelności. Nie wszystkie bale cylindrowane to mają, więc miła niespodzianka.
Na zdjęciach poniżej Teściowa Te w otoczeniu domu


i dumna JA :)



To jedna trzecia drewna, przyjadą jeszcze dwa takie transporty. Powyżej , z prawej strony widać podwalinę modrzewiową.
W sobotę mam urodziny. To najpiękniejszy prezent, jaki dostałam w życiu.

19 komentarzy:

  1. To wspaniały prezent, Maszko! Wszystkiego najlepszego, niech Ci dom rośnie ;-) Bale są absolutnie piękne ;-) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Domek będzie zacny,z bala suuuuper tylko pozazdrościć ale nasz drugi dom co kiedyś wybudujemy, a będzie to pewnie za jakieś 10-20 lat też będzie z bala albo szkieletowy.Na urodziny wszystkiego najlepszego,spełnienia marzeń choć pewnie one teraz się spełniają i żebyście szybciutko zamieszkali w domku:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa jestem takich domów, czy one są również tak wytrzymałe jak np. domy z cegieł? Nie ukrywam, że marzy mi się coś w tym stylu :) Czy taki dom z bali jest droższy czy tańszy od typowego z cegły, ew. pustaków?

    Pozdrawiam,
    budowa domów Wrocław

    OdpowiedzUsuń
  4. W pewnym momencie przychodzi czas na budowanie wymarzonego domu to wtedy tak naprawdę nic na głowie innego nie mamy. Ja ochoczo zapoznaje się z artykułami https://motobudowa.pl/category/budowanie-domu/ czego potrzebuję, aby zbudować wymarzony dom. W moim przypadku takie porady się sprawdziły i aktualnie mogę stwierdzić, iż wiem już więcej na temat budowania domów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam gorąco witrynę MMP title="farby proszkowane">www.mmp.net.pl – oferują produkty w hurtowej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam gorąco witrynę MMP www.mmp.net.pl – oferują produkty w hurtowej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety, formalności związane z budową domu są tak skomplikowane, że najprawdopodobniej nigdy nie uda mi się ich spełnić. Nie zamierzam jednak narzekać, bo równie ciekawie urządzić można mieszkanie. Jestem aktualnie na etapie jego poszukiwania. Czy powinienem zdecydować się na zakup jednego, z dostępnych w ofercie https://vantage-sa.pl/atrakcyjne-nieruchomosci-wroclaw/?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Domek z bali to super rozwiązanie. Niestety nie każdego na nie stać . Chyba bardziej ekonomiczną opcją będzie domek letniskowy wykonany w technologii modułowej.
    https://mobile-development.pl/domy-modulowe/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak naprawdę jest to również bardzo poważna budowa i nie ma tu mowy o żadnych pomyłkach. Właśnie dlatego ja jestem zdania, że geodeta jak https://geo-szkic.pl/ powinien przy takiej budowie prowadzić całą obsługę geodezyjną.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak najbardziej takie domy są bardzo ładne i uważam, że fajnie jest mieć na samym początku właściwy projekt. Na pewno warto skorzystać z usług biura projektowego https://zarzycki-konstrukcje.pl/ i jestem zdania, że to jest mądry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie są najważniejsze korzyści płynące z przeprowadzania specjalistycznych analiz środowiskowych? Po pierwsze, pozwalają one na monitorowanie stanu środowiska i identyfikację potencjalnych zagrożeń. Po drugie, umożliwiają nam podejmowanie świadomych decyzji dotyczących ochrony środowiska. Na stronie http://eco-expert.eu/ znajdziesz więcej informacji na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie warto też pomyśleć poważnie o różnych inteligentnych rozwiązaniach dla domu. Z pewnością przydadzą się Wam i ułatwią funkcjonowanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podnośniki towarowe: Podnośniki towarowe to niezbędne urządzenia w każdym magazynie czy centrum logistycznym, pozwalające na efektywne i bezpieczne przenoszenie ciężkich ładunków. Ich wykorzystanie znacząco zwiększa efektywność pracy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Budowa domu szkieletowego to gwarancja szybkiego i ekonomicznego procesu, przy zachowaniu wysokiej jakości. Innowacyjna konstrukcja zapewnia komfort i oszczędności energetyczne, spełniając marzenia o idealnym domu. https://canadasystem.eu/

    OdpowiedzUsuń
  18. Współpraca z firmą budowlaną https://marbudlomza.pl/ była doskonałym doświadczeniem. Solidność, terminowość i profesjonalizm w każdym detalu projektu. Pełen profesjonalizm i zadowolenie z efektów. Gorąco polecam ich usługi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Budowa domu to duże przedsięwzięcie i każdy z nasz, kto buduje dom, na pewno chciałby, aby wszystko odbyło się w jak najlepszym porządku. Pan dr inż. Przemysław Stawiarski, który jest rzeczoznawcą budowlanym, z pewnością dopilnuje wszystkich formalności: https://stawiarski.com.pl/rzeczoznawca-budowlany-wroclaw/ .

    OdpowiedzUsuń