środa, 24 lutego 2010

...

...Wstałem już wstałem już nie widzisz? nie widzisz? marsz marsz Dąbrowski z ziemi włoskiej do Polski za twoim przebojem chcę soczku tego z dzidziusiem albo nie chce Folga Folga wilk ścigam cię ścigam a czego Folga ma takie duże ucha śmieciara śmieciara czy przyjechała po pana Arkadiusza? mamo mamo goń mnie a ja się schowam zepsuł się mój samolot kujwa zobacz co tam się dzieje w tym silniku paliwo się skończyło a gdzie jest mój komputerator? gdzie są takie motyki takie narzędzia co wyciągają Maszce futro? mamo popatrz jaki jestem grzeczny czarne jagódki mieszkaja w lesie zielo-ny-nym pójdę do pana biustonosza da mi listy paczkę niespodziankę poczekaj tutaj mamo panie biustonosie masz litsy masz listy? zgubiły mi się listy poczekaj muszę zadzwonić po straż pożarną hajo? ulicami naprzód gna dla każdego uśmiech ma pomoże ci strażak Sam a gdzie on mieszka mamo? bum tajaja bum tajaja....

1 komentarz: