poniedziałek, 13 grudnia 2010

Kobiety i reszta

Spędziłam weekend z samiusieńkimi kobietami. Umówiłam się z paroma przyjaciółkami i u jednej z nich siedziałyśmy, tańczyłyśmy , popijałyśmy, gotowałyśmy,paliłyśmy papierosy, jadłyśmy i spałyśmy od piątku do niedzieli. Zdjęć nie robiłyśmy, nie było czasu, a poza tym cenzura by nie puściła. Świat kobiet jest mi bardzo potrzebny, bo żyję z dwoma facetami i cholerka, zauważam już, że coś takiego jak fryzjer czy lakier do paznokci lub zakupy ciuchowe jest
dla mnie egzotyką. Jeszcze parę lat temu wystarczała młoda buźka i szczupłe ciało. Teraz buźka ma owal Dziadka Świnki z Peppy, a szczupłe ciało jest nadal, a i owszem, ale pod warstwą tłuszczu , amortyzującego przynajmniej wpijające się w to ciało fiszbiny od coraz bardziej pancernych staników. Nie wiadomo, co tu robić, bo jak się okazuje starzenie się -źle, bycie Nieśmiertelnym- też niedobrze, jak to powiadał w jednym filmie Kristopher Lambert ;)
Zapomniałam o tym, o tym fajnym, babskim świecie. Zapomniałam na amen. Dlatego jak wróciłam, pierwszą z powinności było... posprzątanie w domu po trzech facetach ( Mariusz, Roch i Grzechu, bo był w gościach) i tak sprzątając zapomniałam, co ustaliłam w weekend i z rozpędu znów sama obcięłam sobie grzywkę. Przeszkadzała mi w myciu podłogi. Drapała, swędziała, wkurzała. No żesz kurczę, no.

Z jednej strony mogę napisać, że bardzo się zmieniłyśmy, ja i moje dziewczyny. Związek bez małżeństwa czy dziecko bez ślubu to już nie jest taka znów fajna teoria, wygłaszana z zawadiacko wysuniętą brodą. I milion innych różnic, od kiedy pojawili się nasi Zojka, Zośka,Władziu, Kaziu,Emil, Roch, Olek. Ale też nadal są to moje dziewczyny, z którymi mogę wszystko, nawet konie kraść, chociaż no właśnie,teraz one ukraść to by i ukradły, jakby co, ale truły by mi głowę codziennie, że mogą ze mną ukraść, tylko z czego ja je utrzymam. I to jest ta różnica;)

Łokieć beskidzki z Rochem na grzbiecie przesyłają pozdrowienia!

2 komentarze:

  1. Nie ma to jak spotkanie z kobietami, porusza sie wtedy wiele roznych ale i niesamowitych tematow, nie da sie napewno zrobic tego z mezczyznami (przynajmniej nie z tymi ktorych znam)

    Serdecznie zapraszam do The Bunny Attic

    Bloga pelnego Znalezisk w stylu English-Country, Vintage i Shabby Chic



    Pozdrawiam i Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bunny, dziękuje za wizytę. Zaraz Cię odwiedzę:)

    OdpowiedzUsuń